tirsdag 10. mars 2009

Endelig ble det blogg for meg:)

Nå sitter jeg i foredragssalen, og vi har ped (pedagogikk). Siden jeg hadde med seg pc for å notere, ble det ikke så mye annet enn å sitte å lese på nettet. Jeg må selv innrømme at det er egentlig ikke så lurt, og det lærte jeg på Vestborg. I foredragssalen er det nesten 150 elever, tenk det.. så mange. Det er ikke alltid så mange som møter opp. av og til kan det være under 20 som gidder å møte opp. Det viser at alle er ikke like glad i stå opp så tidlig på morgenen:) Unntatt meg;)

3 kommentarer:

  1. Så fin blogg da Dila=) Den ligner på min:P Du må legge ut bilder fra helgen=)

    Cathrine

    SvarSlett
  2. Å? Ikke meninga å herme:P. du vet at jeg liker rosa:P. jeg skal få lagt ut bildene;)
    snart ska jeg på jobb, men etter at jeg har vært på jobb så skal jeg legge ut;)

    SvarSlett