torsdag 12. mars 2009

Du kan ikke gi opp enda!!!

Når vi kom fram til Ansgar midt på natta ca 23:30.

I dag tidlig fikk jeg beskjed fra Cathrine om at jeg hadde nesten blitt lat til å blogge. Nå kan hun se at jeg er ikke så lat alikevel;)

Jeg tenkte at jeg kunne finn fram bilder fra helgen i Kristiansand:)
Den 6-8 var jeg på besøk med Mari & Elisabeth i Kristiansand.





Når vi kom fram til Ansgar midt på natta ca 23:30, fikk vi kveldsmat, før vi gikk å la oss.


Etter at vi hadde fått go frokost på lørdag, ville vi ut på byen å kikke. Det var kjempe kjekt:). vi traff på Maria Gjengedal, og gikk på en kafe og spiste litt forskjellig (lunsje og kaker)
'



Her var vi veldig flink til å rydde etter oss:)








2 kommentarer:

  1. =) Det var en koselig helg=)Du er søt Dila! Du glemte å skrive om den fantastiske synkronsvømmingen vi drev med=P

    SvarSlett