mandag 24. august 2009

Hva skjedde i går?

I går ble det ganske lang. Jeg skulle fly fra Stavanger (sola) til Aalesund (vigra). Jeg skulle heim å kosa meg i ei uke. Flyet mitt skulle gå kl 19:50 fra sola og jeg skjekke inn og venter på fly plassen. Jeg møter på Ole andreas, en tidligere beboer av Fjelltun. Vi fører en samtale, han er på vei til oslo. Fikk vite at han går på fjellhaug sammen med Lars Petter (kamerat fra vestborg). Når var tiden inne for at begge skulle ta farvel, og jeg russler videre til min gate (der jeg skal gå ombord på flyet mitt).
Jeg finner plassen min på flyet (7F), putter setebeltet på meg og ringer til pappa for å fortelle at jeg har tatt flyet, slik at han kan begynne å kjøre til Aalesund for å hente meg. Etter den samtalen med pappa, slår jeg av mobilen, men så kom jeg på at jeg kunne ikke passordet for å komme inn. Jeg sitter der hele flyturen å grubler over passordet. Jeg har jo bare tre sjangser, hvis jeg ikke klarer de tre kommer mob min til å bli sperra. æsj då.. likevel klarer jeg å sperre han. Hvordan skal jeg finne pappa, når jeg kommer fram. Vi mellomlander i Bergen, der kommer mer folk som skal videre til vigra. jeg merker ingen ting. Fordi at jeg er i en helt annen verden.


Flyet lander i Vigra, og følte at jeg hadde dårlig tid. Jeg klarer å snike forbi folket i flyet å ut.
Jeg kommer meg til skranken der å spør pent om jeg kunne få låne telefonen deres, slik at jeg kan få tak i pappsen min. De er så snille at jeg får låne telefonen, jeg får beskjed om at jeg må ta buss ut til moa, på grunn av at tunnelen er stengt. Jeg betaler å går inn i bussen, men den tar så lang tid å kjøre ut til moa, jeg kommer ikke heim før kl er 00:45. Da er jeg virkelig trøtt at jeg klarte nesten ikke å holde øyene mine åpne. pusser tennen å hopper i senga og begynner å drømme søtt.... Har en sikkelig deilig seng:D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar