søndag 23. august 2009

Skal bli flinkere!!!!


Det er en stund siden jeg skrev noe sist. Jeg må selv innrømme at jeg ikke er så flink til å blogg, men jeg ska prøve å bli flinkere.

Nå er jeg tilbake til Stavanger for å studere videre. Det bildet som viser oppe, er Stavamger sentrum, som jeg bruker å si.

Jeg har begynnt på skolen, syns at sommerferien gikk litt for fort.... Jeg trur mange ville være enig i det;) Sammtidig er det godt å begynne på skole.. Det er søndag i dag, det er hviledag. Ingen skole, ingen lekse, ingen lesing:D, bare kose dag...



''I seks dager skal dere arbeide, men den sjuende dagen skal være full hviledag med hellig samling. da må dere ikke gjøre noe arbeid. det skal være sabbat for Herren alle steder hvor dere bor'' 2 MOS, 20:11


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar